Izdelki za prodajna kampanja (1)

Kampanja ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic

Kampanja ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic

Cilj: S novim, izjemnim dizajnom pritegniti pozornost in Classic M@RS predstaviti širokemu občinstvu. Mediji: Splet, brošura, promocijski materiali, HTML-novice Stranka: Mercedes-Benz Classic Ciljne skupine: Zgodovinsko zainteresirani, ljubitelji starodobnikov, avtomobilski navdušenci, novinarji, zaposleni v koncernu Daimler Obseg: Pilotni projekt na nacionalni ravni, nato po svetu Cilj: S novim, izjemnim dizajnom pritegniti pozornost in Classic M@RS predstaviti širokemu občinstvu. Znatno povečanje že dobrih številk uporabnikov. Odmev na blagovno znamko Mercedes-Benz. Mediji: Splet, brošura, promocijski materiali, HTML-novice Jezik: Nemščina, angleščina Posebnosti: Delavnica o komunikacijskem konceptu, izpostavljanje USP, razvoj trditev z uporabo kreativnih tehnik s strankami. Ključna vizualizacija, vzpostavitev baze podatkov uporabnikov, HTML-novice